İYİ Parti Sinop İl Başkanı Ceyhan Demir, 24 Haziran’da yapılacak seçimlerde milletvekili aday adayı olmak için görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Demir yaptığı yazılı açıklamada, ‘Değerli arkadaşlarım milletvekili aday adayı olmak için Sinop İl Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Siz değerli arkadaşlarıma bugüne kadar partimize ve şahsıma gösterdiğiniz güven ve çalışma için teşekkür ederim’ dedi.










