Basın mensuplarıyla bir araya gelen Sinop Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Salim AKBAŞ, Oda ile ilgili bilgilendirmelerde bulundu. Yapılan faaliyetlerle ilgili bilgiler veren AKBAŞ, İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İŞGEM'in amacına uygun kullanılmadığının altını çizen AKBAŞ, "Biz STO olarak İŞGEM'e talibiz. Orada dört Sivil Toplum Kuruluşu var. Kirasını veren de var, vermeyende. Biz Oda olarak Sinop Valiliğine dilekçemizi verdik. İŞGEM'in amacının dışında kullanılmasından rahatsızız." dedi.
Haberin devamını videodan izleyebilirsiniz.
Haberin devamını videodan izleyebilirsiniz.









