Türkiye genelinde örgütlenme çalışmalarını sürdüren Bağımsız Emekliler Sendikası, Sinop’ta il başkanlığını kurarak faaliyetlerine başladı. İl Başkanlığı görevine, gazeteci-yazar Barbaros Baltacı atandı.Bağımsız Emekliler Sendikası Genel Başkanı Mehmet Öztürk, yaptığı açıklamada, Türkiye genelindeki teşkilatlanmanın tamamlanmak üzere olduğunu ve Sinop’ta önemli bir adım attıklarını belirtti. Öztürk, “20 yıldır çeşitli sivil toplum kuruluşlarında üst düzey görevlerde bulunan, gazeteciliğiyle Sinop’un sesi olan Barbaros Baltacı’nın, sendikamıza önemli katkılar sunacağına inanıyoruz. Sinop’taki tüm emeklilerimizi sendikamıza katılmaya davet ediyoruz” dedi.Göreve atanmasının ardından bir açıklama yapan Barbaros Baltacı, kendisini bu göreve layık gören Genel Başkan Mehmet Öztürk’e ve yönetime teşekkür ederek, “Sinop’ta emeklilerimizin haklarını savunmak ve daha iyi şartlara kavuşmaları için mücadele edeceğiz” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Kasım 2024 - 16:08
Güncelleme: 18 Kasım 2024 - 16:28
Emekliler için kolları sıvadı
Sinop'ta Bağımsız Emekliler Sendikası İl Başkanlığına Barbaros Baltacı atandı.
GÜNDEM
18 Kasım 2024 - 16:08
Güncelleme: 18 Kasım 2024 - 16:28









