Hekim ve Diğer Sağlık Çalışanları Kamu Sağlık ve Sosyal Hizmetler Sendikası (Hekim-Sen) ile Hekim Birliği Sendikası üyesi doktorlar, iki günlüğüne iş bıraktı. Atatürk Devlet Hastanesi Poliklinik önünde toplanan sağlık çalışanları basın açıklaması yaparak taleplerini dile getirdi.