Sinop Belediyesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, Başkan Gürbüz’ün, kentin sorunlarını görüşmek ve planlanan çalışmaları değerlendirmek üzere, Bakan Kurum ile görüşeceği bilgisi paylaşıldı. Başkan Gürbüz, Bakan Kurum ile yapacağı görüşmede, başta Kent Meydanı Projesi olmak üzere, Kanalizasyon ve alt yapı sorunu, derin deşarj sistemi ve personel durumu hakkında görüşme yapacağı bilgisine ulaşıldı. Öte yandan Başkan Gürbüz’ün, geçtiğimiz yıllarda köy statüsünden mahalle statüsüne getirilen Bostancılı, Ordu, Osmaniye ve Korucuk Mahallelerinin imar planları hakkında notları olduğu öğrenildi. Ayrıca Meydan Projesi’nin görüşüleceği toplantıda, meydanın devir ve iyileştirme işlemleri hakkında nasıl bir yol izleneceği de alınan bilgiler arasında yer aldı.









