Ajans Sinop'un haberine göre, olay Sinop'un Gelincik Mahallesinde iki gün önce meydana geldi. Sürücü Ahmet. E., aracıyla yol kenarında yatan bir köpeği ezdi ve oradan uzaklaştı. Mahalle sakinleri durumu yetkililere bildirdi. Ezilen köpeğin öldüğü öğrenilirken, Sinop İl Emniyet Müdürlüğü ilgili birim tarafından ifadesi alınan sürücü Ahmet. E., serbest bırakıldı. Olayla ilgili tahkikat devam ediyor. Güvenlik kamerasına yansıyan o anlar kentte büyük bir tepkiye neden oldu.



























