Ligde liderlik koltuğunda olan Sinop Spor Kadın Hentbol Takımı, bu haftayı da galibiyetle kapattı. Kemalettin Sami Paşa Spor Salonu’nda oynanan müsabaka da Sinop Spor kendi sahasında Kastamonu DSİ SK ile karşı karşıya geldi. Karşılaşmada rakibi karşısında üstünlüğü sağlayan sporcular, maç sonuna kadar bu avantajı korumayı başardı. Sinop Spor sahadan 40-23’lük galibiyet skoruyla ayrıldı. Sinop Spor aldığı bu galibiyetle Play-Off’lara kalmayı garantilemiş oldu.
Öte yandan taraftarların yoğun katılım gösterdiği karşılaşmayı; Belediye Başkanı Metin Gürbüz, ASFK Başkanı Ayhan Özhan, Sinop Spor Kulübü Başkanı Emrah Altun da tribünden takip etti.
Öte yandan taraftarların yoğun katılım gösterdiği karşılaşmayı; Belediye Başkanı Metin Gürbüz, ASFK Başkanı Ayhan Özhan, Sinop Spor Kulübü Başkanı Emrah Altun da tribünden takip etti.









