15 Temmuz Milli İrade ve Demokrasi Derneği Sinop Şubesi doların yükselişini protesto etmek için 2 metrelik sembolik dolar pankartını ateşe verdi.Uğur Mumcu Meydanında toplanan MİDDER Sinop Şube Başkanlığı ve vatandaşlar, dev Türk Bayrağı önünde, önce basın açıklaması daha sonra da 2 metrelik temsili Dolar pankartını ateşe verdi. Basın açıklamasında konuşan 15 Temmuz Milli İrade ve Demokrasi Derneği Sinop Şube Başkanı Erol Özçelik, ekonomi lobisine seslenerek " Sahur vaktinde çıkarttığınız dolar ile İstediğinize ulaşamayacaksınız" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Mayıs 2018 - 13:19
Güncelleme: 24 Mayıs 2018 - 13:31
Sinop'ta Dolar Protestosu !
15 Temmuz Milli İrade ve Demokrasi Derneği Sinop Şubesi doların yükselişini, Dolar yakarak protesto etti.
GÜNDEM
24 Mayıs 2018 - 13:19
Güncelleme: 24 Mayıs 2018 - 13:31









