Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Melih Keleş, gazetecilere yaptığı açıklamada, bakanlık tarafından kendilerine ilk etapta 40 adet cihaz gönderildiğini söyledi.
Cihaz sayesinde engelli bireylerin günlük yaşamlarında büyük kolaylıklar sağlanacağını vurgulayan Keleş, cihazların engelli vatandaşlara hayırlı olmasını diledi.









