Dernek Genel Başkanı Turgay Öztürk, programda Türkeli’ne kurulacak fabrikayla ilgili; “Nasip olursa çok yakın bir zamanda faaliyete geçireceğiz diye düşünüyorum.” dedi Buluşma toplantısında SİAD'ın yaptığı projeler hakkında bilgiler verilken, SİAD tarafından Türkeli İlçesi'nde açılması planlanan fabrika için son durumu aktardı.İkinci buluşma toplantısını da en kısa sürede düzenleyeceklerini belirten SİAD Genel Başkanı Öztürk; “Bizler burada sadece üyelerimize yönelik, onursal başkanlarımıza yönelik bilgilendirmelerde bulunduk. Malum geçirmiş olduğu afetlerden ötürü gecikmeli bir toplantı olmuş oldu. Bizlerde çok çalıştık gerçekten. Depremdi, yangındı, seldi, fabrika projeleriydi. Ancak fırsat bulduk. Sağ olsun üyelerimizde bizi kırmadılar ve bu toplantıya iştirak ettiler. Mutluyuz, huzurluyuz. Yaptıklarımızı ve yapacaklarımızı anlattık. Allah hepsinden razı olsun. İnşallah ikincisinde de bir arada olmak üzere.” Dedi.FABRİKADA SON DURUMŞu anda makine parkurunun siparişleri verilmiş olduğunu söyleyen Öztürk, ücretlerin aktarıldığını, teslimat rotu alındığını, Fabrika restorasyon çalışmaları yapıldığını, çok yakın bir zamanda faaliyete geçireceklerini aktardı.
EKONOMİ
Yayınlanma: 01 Mayıs 2023 - 12:03
TURGAY ÖZTÜK; "ÇOK YAKIN BİR ZAMANDA FAALİYETE GEÇİRECEĞİZ."
Sinoplu İş Adamları Derneği (SİAD), Buluşma toplantısını İstanbul'da gerçekleştirdi.
EKONOMİ
01 Mayıs 2023 - 12:03









