SPOR
Yayınlanma: 17 Ocak 2025 - 12:01
VALİ ÖZARSLAN'DAN SİNOPSPOR'A MORAL ZİYARETİ
Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan, Türkiye Kadınlar Hentbol 2. Lig Play-Off müsabakalarına hazırlanan Sinopspor Kadın Hentbol Takımı’nın antrenmanını ziyaret etti.
SPOR
17 Ocak 2025 - 12:01
Sinop Valisi Dr.Mustafa Özarslan, Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Kalyon ile birlikte; Türkiye Kadınlar Hentbol 2. Lig Play-Off müsabakalarında mücadele edecek olan Sinopspor Kadın Hentbol takımımının antrenmanına katılarak takıma moral verdi . Play-Off heyecanı öncesi Sinop Spor’u yalnız bırakmayan Vali Özarslan, sporcular ve teknik ekiple yakından ilgilenerek destek mesajlarını iletti.
Heyecanla beklenen müsabaka yarın 17.00’da Kemalettin Sami Paşa Spor Salonu’nda oynanacak.

İlginizi Çekebilir







