Geçtiğimiz gün gündeme taşıdığımız Ada Mahallesi Güvercin Sokak. YSE Blokları A Blok önünde açık bir şekilde duran rögar kapağı ile ilgili olarak, Sinop Belediyesi görevlileri tarafından kapatıldı.
Mahalle sakinleri, " Sinop Belediyesine teşekkür ediyoruz, tam olarak kapandı diyemeyiz, araçlarımız geçtiğinde yerinden oynuyor ama önümüzde ki günlerde tam anlamıyla yaparlar, teşekkür ediyoruz" dedi.
Mahalle sakinleri, " Sinop Belediyesine teşekkür ediyoruz, tam olarak kapandı diyemeyiz, araçlarımız geçtiğinde yerinden oynuyor ama önümüzde ki günlerde tam anlamıyla yaparlar, teşekkür ediyoruz" dedi. 








