Edinilen bilgiye göre, bugün saat 15:00 sıralarında kendi bahçesinde çalışan 77 yaşında ki Hamdi Şeker, dengesini kaybederek yaklaşık 5 mt yükseklikten otoparkın içine düştü.
Olayı gören çevrede ki vatandaşlar hemen sağlık ekiplerine haber verdi. Ambulansla Devlet Hastanesine kaldırılan Hamdi Şeker'in ayak bileğinde kırık olduğu, hayati tehlikesinin ise bulunmadığı öğrenildi.
Olayı gören çevrede ki vatandaşlar hemen sağlık ekiplerine haber verdi. Ambulansla Devlet Hastanesine kaldırılan Hamdi Şeker'in ayak bileğinde kırık olduğu, hayati tehlikesinin ise bulunmadığı öğrenildi. 








