Bugün görevine başlayan Sinop İl Emniyet Müdürü Sibel Kılıçoğlu, Adabaşı mevkiinde çıkan ot yangınına müdahale eden ekiplerin çalışmalarını yerinde inceledi. Yangının kontrol altına alınması için devam eden çalışmaları takip eden Kılıçoğlu, görevlilerden detaylı bilgi aldı.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 23 Ağustos 2024 - 18:40
YERİNDE İNCELEDİ!
Sinop İl Emniyet Müdürü Sibel Kılıçoğlu, Adabaşı mevkiinde çıkan ot yangını sonrası yangın söndürme çalışmalarını incelemek üzere bölgeye giderek görevli personellerden bilgi aldı.
ASAYİŞ
23 Ağustos 2024 - 18:40









