Milli Eğitim Bakanlığı'nın yürüttüğü "Dilimizin Zenginlikleri" projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte, Sinop İl Emniyet Müdürü Tarıkhan Çetiner, çocuklara "Büyüteç" masalını uygulamalı olarak anlattı. Müdür Çetiner, Kanka Polisi ve personeli ile birlikte çocuklarla keyifli vakit geçirdi.






















