Belediye Başkan Adayı Özdemir, saha çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. İlçesinde vatandaşlarla her gün bir araya gelerek istek ve taleplerini dinliyor. 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla da sağlık çalışanlarına karanfil hediye eden Özdemir, doktorlarla ve sağlık çalışanlarıyla bir süre sohbet ederek hal ve hatırlarını sordu.


























